DJI Care Refresh dla DJI Mavic 3 (dwuletni plan)
towar niedostępny
Opis
UWAGA! Produkt wysyłamy tylko w formie fizycznej, który nie podlega zwrotowi.
Prosimy o rozważne i przemyślane zakupy.
DJI Care Refresh to kompleksowy i niezawodny plan ochrony, który zapewnia
produktom DJI odpłatną wymianę uszkodzonego produktu na nowy.
Koszt wymiany
Dla dronów DJI Mavic 3 koszt każdej wymiany w ramach
DJI Care Refresh wynosi: 759 PLN
Cena usługi Flyaway Coverage wynosi: 3349 PLN
- Roczny plan DJI Care Refresh obejmuje dwie wymiany i możliwość skorzystania z usługi Flyaway jeden raz.
- Dwuletni plan DJI Care Refresh obejmuje cztery wymiany i możliwość skorzystania z usługi Flyaway dwa razy.
Usługa DJI Flyaway Coverage
Jest to usługa obejmująca opcję zakupu drona po obniżonej cenie, w przypadku gdy nie możemy dostarczyć wraku drona do DJI. Taka sytuacja może mieć miejsce w przypadku utraty drona na skutek kolizji lub w innych okolicznościach, w których nie jesteśmy w stanie odzyskać drona.
Aby usługa Flyaway Coverage była dostępna, powiąż swoje konto DJI i aparaturę sterującą z dronem za pomocą aplikacji DJI Fly. Jeżeli nie zrobisz tego przed ewentualną utratą drona, jego wymiana nie będzie możliwa.
Usługa Flyaway dostępna jest dla wybranych modeli:
Mini SE, Mini 2 SE, Mini 2, Mini 3, Mini 3 Pro, Mini 4 Pro, Air 2, Air 2S, Air 3, Mavic 3,
Mavic 3 Cine, Mavic 3 Classic, Mavic 3 Pro, Mavic 3 Pro Cine, Avata
Aktywacja DJI Care Refresh
- Odwiedź stronę internetową producenta producenta
- Następnie wprowadź swój kod Care Refresh, numer seryjny drona oraz swoje dane.
- Usługa zostanie aktywowana i automatycznie przypisana do drona. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową.
Przedłużenie usługi DJI Care Refresh
Masz możliwość przedłużenia swojej ochrony DJI Care Refresh do maksymalnie 3 lat. Przedłużenia można dokonać wyłącznie za pomocą rocznego planu w czasie trwania aktualnego planu lub w ciągu 15 dni od daty zakończenia ważności usługi. Po tym terminie konieczne będzie dostarczenie producentowi filmu weryfikacyjnego.
Możliwość przedłużenia gwarancji producenta
Jeśli w trakcie okresu ważności usługi nie skorzystasz z opcji wymiany ani razu, DJI automatycznie przedłuży Twoją gwarancję producenta o kolejny rok jako bonus.
Dotyczy następujących modeli:
Mini SE, Mini 2 SE, Mini 2, Mini 3, Mini 3 Pro, Mini 4 Pro, Air 2, Air 2S, Air 3, Mavic 3, Mavic 3 Cine, Mavic 3 Classic, Mavic 3 Pro, Mavic 3 Pro Cine, Avata
Jak skorzystać z usługi?
Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię na stronie producenta i wyślesz uszkodzony sprzęt z adnotacją o posiadaniu DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach Usługi Serwisowej. W przypadku wyboru drugiej opcji wystarczy uiścić odpowiednią opłatę, a wymienione urządzenie zostanie priorytetowo odesłane.
Przypadki objęte DJI Care Refresh
- Błąd użytkownika
- Zakłócenie sygnału
- Kolizja
- Upadek
- Utopienie (warunkiem jest dostarczenie wraku drona do centrum serwisowego DJI)
DJI Care Refresh nie obejmuje
- Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów. Kradzieży lub porzucenia produktu. Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych;
- Nadajnika, akcesoriów dodatkowych. Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu lub rozmyślnej utraty drona;
- Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych oraz usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh;
- Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów;
- Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki;
- Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania;