Sklep FlyStore.pl
Gwarancja DJI

Proces postępowania gwarancyjnego dla produktów DJI

Masz jakikolwiek problem ze sprzętem DJI?  Marka DJI jest zawsze chętna do pomocy. Wydaje się, że doskonale rozumie oczekiwania klientów i zdaje sobie sprawę, że problemy techniczne mogą być bardzo frustrujące i uciążliwe. Teraz marka przedłuża gwarancję na wszystkie swoje produkty.

Wszystkie paczki pochodzą bezpośrednio z magazynów oficjalnych dystrybutorów DJI, dlatego też wszelkie problemy z zawartością i/lub funkcjonalnością produktów muszą być rozwiązywane bezpośrednio z producentem. Zespół techniczny DJI jest certyfikowany do sprawdzania i usuwania usterek produktów, zgodnie z wytycznymi produkcyjnymi DJI. Poniżej przedstawiamy kroki, jakie należy kolejno podjąć aby złożyć reklamację bezpośrednio u marki DJI.

Przed skontaktowaniem się z DJI należy dokładnie zapoznać się z polityką serwisową DJI after care, aby sprawdzić, czy dany problem techniczny jest objęty ich gwarancją. Jeżeli tak, możesz skontaktować się z DJI, aby rozpocząć roszczenie gwarancyjne. W toku postępowania będziesz musiał wysłać przedmioty bezpośrednio do DJI. Sprawdzą urządzenie i naprawią lub wymienią zakupiony sprzęt według własnego uznania.

WAŻNE: NIE WYSYŁAJ DRONA DO DJI, JEŚLI: Dron rozbił się lub wylądował z dużym uderzeniem. Certyfikowani technicy DJI z pewnością zdołają rozpoznać taką usterkę na podstawie dzienników lotów. Gwarancja DJI nie obejmuje produktów, które uległy awarii lub zaliczyły zbyt twarde lądowanie. Z tego powodu warto zakupić dodatkowy plan ochrony przed awariami- Care Refresh w momencie zakupu sprzętu.

 

Kolejne kroki w procesie reklamacji

>> Krok 1

Dokładnie zapoznaj się z polityką gwarancyjną DJI i sprawdź czy Twoja usterka jest objęta gwarancją DJI.

 

 

>> Krok 2

Jeżeli Twoja usterka jest objęta gwarancją, należy założyć konto na oficjalnej stronie DJI.

 

>> Krok 3

Po założeniu konta należy odszukać sekcję “CONTACT ONLINE SUPPORT”, gdzie można odbyć rozmowę online z przedstawicielem DJI. Wcześniej należy przygotować poniższe informacje:

  • Numer seryjny S/N
  • Opis usterki
  • Zdjęcie lub film usterki, jeżeli jest to możliwe

 

 

>> Krok 4

Dokładnie przedstaw usterkę przedstawicielowi DJI. Może on zadać kilka dodatkowych pytań aby dokładnie przyjąć Twoje zgłoszenie.

 

>> Krok 5

Jeśli przedstawiciel DJI uzna Twój produkt za wadliwy i nie zdoła pomóc Ci rozwiązać go online, będziesz musiał wypełnić formularz naprawy REPAIR FORM.

Po wypełnieniu formularza online otrzymasz numer sprawy i zostanie dostarczona Ci etykieta wysyłkowa.

 

> Krok 6

Po przetworzeniu Twojego formularza (zwykle w ciągu 24 godzin) DJI mailowo wyśle Ci etykietę zwrotną.

 

>> Krok 7

Spakuj dokładnie uszkodzony sprzęt razem ze wszystkimi częściami, akcesoriami, kablami, itp. Krótko mówiąc, wszystko co znajdowało się w oryginalnej paczce od DJI musi być odesłane w ramach gwarancji. W razie wymiany wszystkie części zostaną do Ciebie wysłane nowe. Odeślij paczkę używając etykiety, którą dostarczono mailowo.

 

 

Proces rozpatrzenia reklamacji DJI

 

>> 1: Ocena i naprawa

Centrum serwisowe DJI przeprowadzi ocenę sprzętu, który poddałeś reklamacji. Jeżeli wykaże ona, że sprzęt rzeczywiście posiada wady fabryczne, zostanie on naprawiony bądź wymieniony na nowy, a ty nie poniesiesz za to żadnych kosztów,

Jeżeli jednak okaże się, że wada nie jest objęta gwarancją, możesz odpłatnie kontynuować proces serwisowy bądź poprosić o odesłanie uszkodzonego sprzętu z powrotem do Ciebie.

Czas naprawy serwisowej wynosi zwykle 5-7 dni, nie wliczając czasu wysyłki. Po zakończeniu każdego etapu procesu obsługi otrzymasz powiadomienie drogą mailową. Jeśli wada nie jest objęta gwarancją producenta DJI, proces naprawy rozpocznie się dopiero po dokonaniu płatności za tę naprawę.

W każdym momencie możesz sprawdzić status swojej reklamacji w sekcji REPAIR PROGRESS.

 

>> 2: Odbiór sprzętu

Sprzęt po naprawie lub bez naprawy, w przypadku kiedy reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie, zostanie odesłany do Ciebie pod wskazany wcześniej adres.

 

Żródła informacji o rozwiązywaniu problemów

DJI Forum
DJI YouTube
DJI Mavic Pilot Resource Center
DJI Phantom Pilot Forum Center
DJI Download Center

 

Często zadawane pytania

 

Jak wygląda proces serwisu?

1) Przyjęcie zgłoszenia: Opisz problem i dostarcz wszystkie wymagane informacje. Zgłoszenie zostanie automatycznie przyjęte.

2) Odeślij wadliwy produkt: Otrzymasz szczegóły dotyczące wysyłki wraz z gotową etykietą.

3) Ocena wady i naprawa: Centrum serwisowe DJI dokona oceny Twojego sprzętu i rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne. Jeżeli zostanie ono odrzucone, nadal możesz odpłatnie serwisować uszkodzony sprzęt. Naprawa rozpocznie się po otrzymaniu opłaty przez DJI.*

4) Odbiór sprzętu: DJI odeśle naprawiony sprzęt pod wskazany adres.

* Jeżeli serwis pozytywnie rozpatrzy Twoją reklamację, naprawa bądź wymiana na nowy rozpocznie się natychmiast i nie poniesiesz żadnego dodatkowego kosztu.

 

Jak długo trwa naprawa?

Naprawa sprzętu trwa około 5-7 dni roboczych od przyjęcia go przez serwis DJI. Na każdym etapie realizacji reklamacji serwis DJI powiadomi Cię mailowo o kolejnych krokach, jakie zostały podjęte.

 

Jak można sprawdzić na jakim etapie znajduje się reklamacja?

Proces ten można śledzić poprzez stronę internetową DJI, w zakładce Repair Progress, bądź dzwoniąc na infolinię wsparcia technicznego DJI.

 

Czy naprawy przez serwis DJI są drogie?

To zależy od konkretnego problemu. Możesz sprawdzić cenę naprawy i konkretnych części na stronie (Component Price Inquiry). Cena danego komponentu zależy od wyników oceny produktu. Jeśli część lub produkt są wadliwe i są objęte gwarancją, nie zostanie naliczona żadna opłata serwisowa. Jeżeli nie są objęte gwarancją, wciąż możesz serwisować je odpłatnie. Aby uiścić opłatę za naprawę, kliknij link do płatności w wycenie lub zapłać przelewem.

 

Kto pokrywa koszty transportu sprzętu do i z serwisu?

Jeśli miejsce, z którego wysyłasz sprzęt znajduje się w zakresie usług logistycznych DJI*, a serwis pozytywnie rozpatrzy Twoją reklamację, wówczas wszystkie koszty wysyłki zostaną pokryte przez DJI. Jeśli uszkodzenie produktu lub elementu jest spowodowane błędem użytkownika lub jeśli produkt nie jest objęty gwarancją, ponosisz odpowiedzialność za koszty wysyłki z powrotem, pod Twój adres.

*Zakres usług logistycznych jest inny w każdym kraju/ regionie, więcej szczegółów można znaleźć na stronie internetowej (DJI Support).

 

Które części należy odesłać na serwis?

Do naprawy: Zaleca się odesłanie wadliwego produktu i wszystkich jego części razem do testowania. Jeśli śmigła, karta SD i ładowarka działają normalnie, nie są wymagane do wysyłki.

W celu wymiany: zaleca się przesłanie całego zestawu produktów, w tym wszystkich części, opakowania, akcesoriów, gratisów i instrukcji obsługi.

 

Jak wymienić poważnie uszkodzoną baterię?

1) Ze względów bezpieczeństwa NIE NALEŻY wysyłać poważnie uszkodzonej baterii (np. spuchniętej lub przeciekającej). Jeśli DJI otrzyma taką baterię, natychmiast ją zutylizuje i nie dokona naprawy ani wymiany. Jeśli chcesz wymienić poważnie uszkodzoną baterię, wypełnij rejestrację online i odwiedź: https://www.dji.com/support/product, aby wysłać wiadomość e-mail zawierającą zdjęcia baterii, numer seryjny baterii i numer sprawy (uzyskane po rejestracji).

2) Aby zapewnić najszybszy proces serwisowy, nie zaleca się wysyłania normalnie działającej baterii. Jeśli chcesz skorzystać z DJI Care Refresh w celu wymiany baterii, wyślij ją wraz ze sprzętem.

 

Czym jest analiza danych?

Wewnątrz drona znajduje się rejestrator danych, podobny do „czarnej skrzynki” w samolotach pasażerskich. Rejestrator danych odnotowuje status lotu (np. wysokość i prędkość), działanie pilota i inne dane lotu w czasie rzeczywistym. Etap oceny produktu obejmuje analizę tych danych w celu ustalenia przyczyny wypadku oraz kto ponosi za niego odpowiedzialność (tj. czy wypadek był wadą produktu, czy błędem użytkownika).

Newsletter
Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
Odbierz 3% rabatu! *



*-Rabat obowiązuje na wszystkie produkty z wyłączeniem promocji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium