
Dla kogo jest nasza współpraca B2B?
Nawiąż z nami kontakt, a my stworzymy dla Ciebie dopasowaną propozycję wyposażenia.

Dla firm każdej wielkości

Zamówienia publiczne

Obsługa przetargów

3 kroki do współpracy B2B
Krok 1: Określ swoje potrzeby
Zgłoś nam swoje zapotrzebowanie na sprzęt wypełniając formularz współpracy B2B. Dołącz listę zakupów, jeśli ją posiadasz. Postaramy się dostarczyć również urządzenia, które nie znajdują się w naszej bieżącej ofercie.
Krok 2: Otrzymaj naszą propozycję
Skontaktujemy się z Tobą najszybciej, jak to możliwe, aby przedstawić propozycje dopasowane do potrzeb Twojej firmy. Odpowiemy na wszelkie pytania i wspomożemy Cię w dokonaniu wyboru.
Krok 3: Realizacja zamówienia B2B
Z priorytetem zajmiemy się kompletowaniem i dostarczaniem Twojego zamówienia. Twój osobisty doradca będzie do Twojej dyspozycji od samego początku, wspierając w doborze sprzętu, załatwianiu formalności oraz doradzając w kwestiach technicznych.
Jakie korzyści z B2B?
O nas

Jako jeden z pierwszych autoryzowanych sklepów detalicznych DJI w Polsce,
staliśmy się jednym z najbardziej zaufanych dostawców dronów
i z dumą jesteśmy jednym z wiodących Polskich dealerów DJI oraz DJI Enterprise.

W naszym sklepie CYBERGATE.pl zajmujemy się sprzedażą
różnego rodzaju urządzeń elektronicznych oraz akcesoriów codziennego użytku.
Nasza firma powstała w 2017 roku - od tamtej pory obsłużyliśmy już
kilkadziesiąt tysięcy klientów, dzięki czemu zyskaliśmy miano Zaufanego Sprzedawcy.
Naszym głównym celem jest dostarczenie produktów wysokiej jakości,
w wyjątkowo atrakcyjnych cenach i możliwie najkrótszym terminie.
Autoryzowany sprzedawca:
DJI, Autel, Hohem, GameSir, Freewell

Marki w FlyStore.pl
FlyStore w liczbach

10 lat
na rynku

Ponad 50000
zadowolonych klientów!

Ponad 100
kontrahentów b2b!

7
sklepów internetowych
FAQ
Czy muszę zakładać konto, by złożyć zamówienie?
Nie. W sklepie internetowym FlyStore.pl można złożyć zamówienie bez zakładania konta.
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Tak. Sklep internetowy FlyStore.pl umożliwia odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w Pszczynie.
Kiedy mogę anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować do momentu otrzymania maila z potwierdzeniem wysyłki.
Co mam zrobić, gdy otrzymam niekompletne zamówienie?
Należy niezwłocznie skontaktować się z działem zamówień internetowych FlyStore.
Ile trwa czas dostawy zamówienia?
Czas dostawy zależy od wybranych form dostawy i płatności.
Jakie są formy i koszty dostawy w FlyStore?
Formy i koszty dostawy są szczegółowo opisane na stronie FlyStore.pl.
Czy zamówienie mogę wysłać na inny adres?
Tak. Aby zamówienie wysłać na innych adres wystarczy zmienić adres dostawy.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Stan realizacji zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się do profilu klienta.
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon, mail lub chat?
Tak. Zamówienie można złożyć przez telefon, mail oraz chat.
Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Tak. Wszystkie informacje, czas i koszt dostaw do poszczególnych krajów znajdują się na stronie.
Nie otrzymałam(em) informacji o wysyłce mojej paczki
Jeżeli nie otrzymałaś(eś) żadnego maila z potwierdzeniem wysyłki sprawdź, czy mail podany jest prawidłowy.
Co w przypadku, gdy zapomniałam(em) hasła?
Nic się nie stało! Wystarczy kliknąć w "Nie pamiętasz hasła" na panelu logowania.
Czy otrzymam poradę jak latać dronem u Państwa drogą mailową lub przez telefon?
Porady działu obsługi klienta i doradztwa produktowego dotyczą tylko i wyłącznie produktów oraz usług oferowanych.
Czy mogę dostać rabat na moje zamówienie?
Tak. Każdy zarejestrowany użytkownik automatycznie zostaje dopisany do programu lojalnościowego.
Wybrałem dany produkt, ale nie ma go na stanie. Czy mogę złożyć zamówienie na taki produkt?
Niestety nie można złożyć zamówienia na produkt, który nie jest aktualnie dostępny.
Jak sprawdzić dostępność wybranych przeze mnie produktów?
Dostępność produktów na stronie internetowej FlyStore.pl aktualizowana jest automatycznie.
Jak wykorzystać kod rabatowy?
Kod rabatowy należy wpisać w wyznaczone miejsce podczas finalizacji zamówienia.
Czy kupując sprzęt na Firmę otrzymuję również gwarancję Producenta?
Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. Udzielenie gwarancji na sprzęt zakupiony do użytku poza gospodarstwem domowym uzależnione jest od informacji zawartych w Ogólnych Warunkach Gwarancji danego Producenta.
Jak otrzymać fakturę proforma?
Aby otrzymać fakturę proforma postępuj jak poniżej: Złóż zamówienie na flystore.pl z wyborem płatności przelew tradycyjny lub Wyślij wiadomość mailową na adres [email protected] z danymi, na jakie ma zostać wystawiona faktura proforma.
Skontaktuj się z nami
Chcesz rozpocząć z nami współpracę B2B? Masz dodatkowe pytania?
Wypełnij formularz. Odezwiemy się do Ciebie najszybciej, jak to możliwe.
Odpowiemy na Twoje pytania, rozwiejemy wątpliwości i pomożemy podjąć decyzję o współpracy B2B.
Dane firmy:
FLYELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Rybnicka 15, 43-200 Pszczyna
KRS: 0001026553
NIP: 6381852831
REGON: 524896723
FAQ
Czy muszę zakładać konto, by złożyć zamówienie?
Nie. W sklepie internetowym FlyStore.pl można złożyć zamówienie bez zakładania konta.
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Tak. Sklep internetowy FlyStore.pl umożliwia odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w Pszczynie.
Kiedy mogę anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować do momentu otrzymania maila z potwierdzeniem wysyłki.
Co mam zrobić, gdy otrzymam niekompletne zamówienie?
Należy niezwłocznie skontaktować się z działem zamówień internetowych FlyStore.
Ile trwa czas dostawy zamówienia?
Czas dostawy zależy od wybranych form dostawy i płatności.
Jakie są formy i koszty dostawy w FlyStore?
Formy i koszty dostawy są szczegółowo opisane na stronie FlyStore.pl.