4 Kroki - do udanych zakupów
Nasz sklep internetowy został skonfigurowany w sposób taki, aby wszystkie czynności zamykały się w czterech prostych krokach zarówno od strony Klienta składającego zamówienie, jak i obsługi sklepu, która je realizuje.
Zamówienie w 4 krokach
Krok 1 - Wybór produktów
- Przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt.
- Przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat.
- Po znalezieniu interesującego Cię produktu, dodaj go do koszyka.
- Jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.
Krok 2 - Składanie zamówienia
- W koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości.
- Zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na przycisk Odśwież, aby dopasować zamówienie.
- Klikając na ikonę Usuń, usuniesz produkty z koszyka. Klikając na ikonę Usuń wszystko usuniesz całą zawartość koszyka.
- Wybierz formę dostawy, płatności, zaloguj się lub uzupełnij dane jednorazowego zakupu.
- Zaakceptuj regulamin, wypełnij kod z obrazka i kliknij przycisk "Przejdź do potwierdzenia".
- Sprawdź dokładnie poprawność wszystkich danych, jeśli wszystko się zgadza wciśnij przycisk "Zamów".
Krok 3 - Potwierdzenie zamówienia i płatność
- W zależności od tego, jaką wybrałeś formę płatności, zostaniesz automatycznie przelogowany do systemu PayU lub nie. W każdym przypadku działaj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na stronie.
- Twoje zamówienie zostało do nas wysłane, ale rezerwacja towaru nastąpi w momencie, gdy je potwierdzisz, klikając w link, który otrzymasz drogą mailową. (Potwierdzenie nie jest wymagane u osób posiadających aktywne konto w sklepie)
Krok 4 - Przekazanie zakupów
- Na adres mail podany w zamówieniu będziesz otrzymywał informację, co dzieje się aktualnie z Twoim zamówieniem.
- Jeżeli zdecydowałeś się na odbiór osobisty, poczekaj na informację mailową lub SMS o możliwości odbioru towaru.
- W przypadku wysyłki w mailu potwierdzającym otrzymasz informacje nt. przewidywanego terminu dostawy. Jeśli zamówiłeś kuriera, zadbaj o to, aby w miejscu doręczenia był ktoś dostępny.
Realizacja zamówienia w 4 krokach
Krok 1 - Przyjęcie zamówienia
- W momencie, gdy klikasz przycisk "Zamów", w naszym systemie uruchamia się procedura akceptacji.
- W tym czasie widzimy Twoje zamówienie i czekamy, aż potwierdzisz je, klikając w link otrzymany drogą mailową (potwierdzenie nie jest wymagane u osób posiadających aktywne konto w sklepie).
- Na tym etapie towar nie jest zarezerwowany, zadbaj o to, żeby jak najszybciej potwierdzić zamówienie.
Krok 2 - Rezerwacja towaru
- Ten status oznacza, że Twoje zamówienie trafiło na nasz magazyn i produkty zostały zarezerwowane.
- Od tego momentu rusza machina realizująca zamówienie.
Krok 3 - Zamówienie przygotowane do odbioru osobistego
- Jak sama nazwa wskazuje, Twoje zamówienie jest przygotowane do odbioru w punkcie, który wybrałeś.
- Oznacza to, że pracownik sklepu zdjął z półki interesujące Cię produkty i czeka na Ciebie.
- Jeżeli przy składaniu zamówienia wyraziłeś zgodę na otrzymanie powiadomień SMS, wiadomość o możliwości odbioru dostaniesz również na swój telefon komórkowy.
Krok 3 - Przygotowanie przesyłki
- W przypadku zamówień z opcją wysyłki dostajesz informację w momencie, gdy pakujemy dla Ciebie paczkę.
- Na tym etapie zazwyczaj wygenerowany jest już list przewozowy, a jego numer załączony do maila.
- Pamiętaj, że przygotowanie paczki nie równa się z jej odbiorem przez kuriera, o tym zostaniesz poinformowany w oddzielnym mailu.
Krok 4 - Zrealizowane
- Ten status oznacza, że Twoje zamówienie przeszło przez wszystkie etapy, łącznie z odbiorem osobistym.
- Jeżeli zamawiałeś wysyłkę, status oznacza, że paczka rusza w drogę do Ciebie.