Teraz w FlyStore.pl  RATY 0%  tylko do 30.04.24! Sprawdź szczegóły 

7 sposobów na kontakt z centrum pomocy DJI 0
7 sposobów na kontakt z centrum pomocy DJI

7 sposobów na kontakt z centrum pomocy DJI

 

Dron otwiera przed nami świat niesamowitych możliwości i doświadczeń. Czasami jednak będziemy potrzebowali pomocy, czy to w sprawach związanych z oprogramowaniem, a czasami kiedy dron ulegnie wypadkowi. Trzeba mieć zawsze w głowie, że wypadki zdarzają się nawet najlepszym i najbardziej doświadczonym operatorom. W razie potrzeby istnieją różne możliwości kontaktu z centrum pomocy klienta, Customer Support DJI, gdzie zawsze możemy uzyskać wsparcie i pomoc przy rozwiązywaniu problemów.

 

Różne sposoby na kontakt z centrum pomocy Support:

 

1. Czat na żywo

Jeżeli sytuacja wymaga natychmiastowej pomocy, najlepszym rozwiązaniem będzie czat na żywo. W ten sposób można uzyskać konsultację w ciągu zaledwie kilku minut. Trzeba jednak zauważyć, że istnieje wyłącznie możliwość rozmowy w języku angielskim. Jeżeli więc nie czujemy się na siłach aby odbyć tego typu rozmowę po angielsku, warto przyjrzeć się pozostałym możliwościom.

Jak połączyć się z czatem na żywo poprzez Support (centrum pomocy) na oficjalnej stronie DJI:

  • Wejdź w sekcję Product Support na oficjalnej stronie DJI.
  • Kliknij przycisk “Online Support”. W pierwszej kolejności trzeba wybrać model drona, który nas interesuje, później pojawią się często zadawane pytania. Można jednak przejść dalej i połączyć się z konsultantem na czacie. Można tez skontaktować się z obsługą DJI poprzez DJI Online Store, wystarczy tylko kliknąć ikonę słuchawki, która przeniesie nas w okno czatu.

 

2.    Kontakt mailowy z Support@dji.com

Użytkownikom, którzy wymagają bardziej szczegółowych informacji polecamy kontakt droga mailową, pod adresem support@dji.com. Odpowiedź powinna pojawić w naszej skrzynce mailowej w przeciągu 12 godzin. Oprócz tego, w sprawie pytań na temat restrykcji i zasad dotyczących lotu w danym terenie, najlepiej słać zapytania bezpośrednio pod adres flysafe@dji.com.

Godziny obsługi w różnych miejscach na Ziemi:

  • Ameryka Północna — od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00
  • Europa —od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00- 15:00
  • Japonia — od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00- 16:00

 

 3. Rozmowa telefoniczna

To prawdopodobnie najszybsza i najbardziej efektywna metoda kontaktu z centrum pomocy. Wystarczy odszukać odpowiedni numer telefonu na oficjalnej stronie DJI i połączyć się z konsultantem. Tutaj znowu niezbędna będzie dobra znajomość języka angielskiego.

 

 

4. Facebook

Jeżeli nie odpowiada nam żaden z wcześniej opisanych sposobów, można także w łatwy sposób połączyć się z obsługą DJI za pośrednictwem Facebooka. Wystarczy odwiedzić konto Facebookowe DJI Support i wysłać wiadomość przez Messenger. Tutaj godziny pracy także są określone (dostosowane do czasu w USA).

 

5. Twitter

Kolejną szybką metodą kontaktu jest Twitter. Wystarczy wysłać wiadomość prywatną i można spodziewać się szybkiej odpowiedzi ze strony DJI.

 

6. YouTube

Czasami najprostszym sposobem znalezienia odpowiedzi na nurtujące nas pytanie jest obejrzenie tutorialu na YouTube. Warto w tym celu odwiedzić oficjalne konto DJI Support, gdzie można znaleźć naprawdę całą masę filmów instruktażowych na temat wielu różnych produktów DJI.

Jeżeli oglądając taki film czujemy potrzebę, aby zadać dodatkowe pytanie, wystarczy kliknąć ikonę Facebooka w prawym górnym rogu ekranu, a zostaniemy przeniesieni do konta DJI Support na Facebooku.

 

 

7. Forum

Czytając fora internetowe możemy dowiedzieć się jak inni użytkownicy poradzili sobie z danym problemem czy zagadnieniem. Często warto skorzystać z rad i sposobów doświadczonych pilotów. Polecamy oficjalne forum DJI, ponieważ można znaleźć tam opinie ekspertów. Warto także samemu zadać pytanie, z pewnością spotka się ono z odzewem. Aby jednak skorzystać z forum DJI, wymagane jest posiadanie konta DJI. Wystarczy zalogować się do niego, lub szybko stworzyć je poprzez oficjalną stronę DJI i do woli korzystać z dobrodziejstw forum DJI.

 

 

Jak odesłać drona do naprawy

Jeżeli nasz dron ulegnie wypadkowi i nie ma w okolicy żadnego autoryzowanego serwisu, gdzie moglibyśmy go zawieźć, warto samemu odesłać go do naprawy. W tym celu należy skontaktować się z konsultantem obsługi klienta DJI lub wypełnić formularz online.

Poniżej opisaliśmy procedurę wypełniania formularza drogą internetową:

  • Otwórz oficjalną stronę DJI.
  • Wejdź w zakładkę Support, a następnie wybierz Repair Services.
  • Kliknij Online Repair Request.
  • Wypełnij formularz o wszystkie niezbędne informacje, a następnie prześlij go, klikają c w przycisk Submit.

 

Internetowa procedura naprawy DJI:

  • Formularz naprawy
  • Odesłanie produktu do serwisu
  • Ocena zniszczeń i naprawa drona
  • Odbiór naprawionego sprzętu
Zapamiętaj!
  1. Upewnij się, że poprawnie wpisałeś/wpisałaś numer seryjny w formularzu. Numer seryjny znacznie ułatwia i przyspiesza procedurę naprawy.

Jeżeli zapomnieliśmy numeru seryjnego drona, istnieje możliwość odszukania go poprzez stronę DJI Repair Center.

 

  1. Krótko opisz zaistniały problem. Dzięki temu ułatwisz obsłudze serwisowej zrozumienie problemu. Dobry opis usterki z pewnością przyspieszy cały proces naprawy.

 

  1. Nie zapomnij załączyć dowodu zakupu.

Serwis DJI wymaga dowodu zakupu, aby zweryfikować czy dany produkt podlega naprawie, zgodnie z ich polityką, a także czy obowiązuje okres gwarancji DJI.

     4. Potwierdź adres odbioru.

Ostatnią informacją jest adres odbioru naprawionego sprzętu. W tym momencie na stronie wyświetli się komunikat aby dokładnie sprawdzić czy w podanym adresie nie ma żadnych błędów.

 

Co jeśli nadal obowiązuje gwarancja na drona

W takim przypadku DJI będzie potrzebowało informacji czy wypadek był spowodowany z winy użytkownika, czy też przez czynniki niezależne. Po ustaleniu tej kwestii, kolejnym krokiem będzie dostarczenie danych do analizy, co oznacza, że będziemy musieli zsynchronizować zapis z lotu, klikając w niewielka ramkę, jak na obrazku poniżej:

 

Jak zsynchronizować zapis z lotu w aplikacji DJI GO i DJI GO 4

  • DJI GO —Wystarczy kliknąć ikonę zapisu lotu w lewym górnym rogu ekranu.
  • DJI GO 4 —Najpierw klikamy w ustawienia (Settings) w prawym górnym rogu ekranu, a następnie w ikonę zapisu lotu (Flight Recorder).
  • Po wybraniu opcji zapisu z lotu system dokona synchronizacji zapisu z ostatniego miesiąca. Może to zająć chwilę, wystarczy zaczekać na ukończenie procesu.
  • Ostatnim krokiem jest pobranie nagrania z wypadku, jeżeli takowe jest dostępne. To znacznie ułatwi zadanie obsłudze DJI i przyspieszy proces naprawy.

                                                  

 

Czego nie wysyłać do serwisu DJI:

  • Działających lub kompletnie zniszczonych baterii,
  • Produktów innych niż marki DJI,
  • Nienaruszonych śmigieł,
  • Poprawnie działających kart SD.

  

 

Po dostarczeniu wszystkich niezbędnych informacji do DJI, wygenerowany zostanie numer sprawy (zaczynający się od liter „CAS”), a także darmowa etykieta do wysyłki. Należy odesłać zniszczony sprzęt i oczekiwać na informację ze strony DJI.

Można sprawdzić status naprawy drona w zakładce Repair Progress Inquiry (sekcja Support), na oficjalnej stronie DJI. Będziemy koniecznie potrzebować numeru sprawy oraz numeru seryjnego drona.

Jeżeli dokonaliście zakupu drona w naszym sklepie Flystore, pomożemy przeprowadzić procedurę wysyłki sprzętu do serwisu. Jeżeli Wasz dron uległ wypadkowi, po prostu skontaktujcie się z nami, służymy pomocą!

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium