DJI Care Refresh to rodzaj ubezpieczenia, które zapewnia dwie jednostki zastępcze za niewielką dodatkową opłatą w ciągu roku i obejmuje szeroki zakres wypadków, zapewniając większy spokój podczas latania.
DJI Care Refresh można powiązać z poprzednio zakupionym dronem, jeśli spełnia on jedno z następujących kryteriów:
- Dron nowy i nie aktywowany
- Dron aktywowany w ciągu ostatnich 48 godzin
- Dron naprawiony w oficjalnym centrum serwisowym DJI (w ciągu 72 godzin od otrzymania zaproszenia e-mailem)
DJI Care Refresh i odpowiedni produkt należy zakupić w tym samym kraju lub regionie, ponieważ oferowane świadczenia są akceptowane tylko w regionie, w którym został zakupiony.
Za każdym razem, gdy poprosisz o wymianę, otrzymasz nową lub równoważną jednostkę zamienną pod względem wydajności i niezawodności.
DJI Care Refresh można przenieść na inną osobę, ponieważ zasięg jest powiązany z numerem seryjnym urządzenia, a nie na osobę, która pierwotnie zakupiła drona.
Jeśli kupujesz używanego drona, który ma obecnie aktywne DJI Care Refresh, zapytaj sprzedawcę o umowę serwisową, czyli kod DJI Care Refresh.
I odwrotnie, jeśli sprzedajesz drona, podajesz kupującemu kod serwisowy.
Jakie przyczyny szkód są objęte ubezpieczeniem DJI Care Refresh?
- Błąd pilota
- Zakłócenia sygnału
- Kolizja
- Uszkodzenie przez wodę
- Uszkodzenie przez upadek
UWAGA: Aby skorzystać z DJI Care Refresh, konieczne jest zwrócenie "wraku" drona.
Jak to zrobić, jeśli upłynęło 48 godzin od aktywacji mojego drona?
Jeśli 48 godzin już upłynęło od aktywacji drona i z jakiegokolwiek powodu nie przystąpiłeś w odpowiednim czasie do aktywacji DJI Care Refresh, możesz wysłać film wideo do DJI z prośbą o autoryzację, aby go aktywować.
Skontaktuj się z DJI
Przede wszystkim należy skontaktować się z firmą DJI, aby otrzymać link i móc kontynuować procedurę aktywacji Care Refresh. Aby to zrobić, możesz wybrać jedną z dwóch opcji:
- Odwiedź link https://www.dji.com/pl/support
- Lub napisz na adres e-mail: support@dji.com
W wiadomości e-mail określ, że zakupiłeś DJI Care Refresh, ale nie możesz go aktywować w ciągu 48 godzin od aktywacji drona. Podaj numer seryjny swojego drona.
Numer seryjny drona można znaleźć na opakowaniu oraz w komorze baterii. W niektórych modelach znajdziesz go również na śmigłach, gimbalu lub w innych częściach drona. Oto kilka przykładów:
Mavic Mini - na silniku, wewnątrz komory akumulatora, z boku opakowania
Mavic 2 - w komorze baterii
Mavic - w komorze baterii
Mavic Air - w komorze baterii i z boku drona
Możesz wysłać taką wiadomość:
“Dear Dji,
I purchased the Dji care refresh, but by mistake I was unable to activate it within 48 hours of activating the drone.
This is my drone serial number: xxxxxx (wprowadź numer seryjny twojego drona).
The drone is fully functional. Can you tell me how to proceed to activate the DJI Care Refresh?”
Pomoc zostanie udzielona w ciągu 24/48 godzin, z komunikatem tego typu:
“Thank you for contacting DJI.
Should you already have exceeded the 48 hours period from date of activation of the aircraft, we have created a simple process to allow you another time frame to complete your DJI Care Refresh activation process. Here’s the link for your reference. https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload Hope this helps.”
W związku z tym możesz zrobić to bez pisemnego wsparcia i przejść bezpośrednio do tworzenia i przesyłania wideo, jak podano w linku: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload
Jeśli powyższy link nie działa lub masz jakiekolwiek wątpliwości, możesz napisać bezpośrednio na support@dji.com
Jak nagrać wideo weryfikacyjne DJI Care
DJI prosi o film pokazowy drona i jego doskonałej kondycji. Wideo, które zostanie wysłane do DJI, musi zostać nagrane ściśle według poniższych instrukcji:
- Zrób zdjęcie pokazujące drona, kontroler i aplikację DJI Fly/DJI GO na tym samym ujęciu
- Nagrywaj wideo w jasnym i otwartym terenie, najlepiej na zewnątrz
- Upewnij się, że wideo jest czyste i ostre. NIE edytuj swojego filmu
W przypadku filmu weryfikacyjnego postępuj zgodnie z tym harmonogramem:
- Wykadruj numery S/N drona i gimbala, upewniając się, że obie liczby są wyraźnie widoczne
- Włącz kontroler i drona
- Sformatuj kartę SD za pomocą aplikacji DJI Fly/DJI GO; upewnij się, że została utworzona kopia zapasowa przed formatowaniem
- Sprawdź IMU
- Przesuń gimbal w górę, w dół, w lewo i w prawo
- Użyj kombinacji drążków sterowania, aby uruchomić silniki
- Umieść drona na wysokości około 1,2 metra i odległości 6 metrów
- Przesuń drona w górę, w dół, do przodu, do tyłu, w lewo, w prawo i obracaj zgodnie z ruchem wskazówek zegara i przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
- Użyj kontrolera, aby nagrać kilka sekund filmu, a następnie naciśnij przycisk Odtwórz, aby sprawdzić nagranie
- Zabierz drona na większą wysokość, która wynosi 20 m
- Wykonaj test odległości i wysokości, upewniając się, że aplikacja DJI Fly/DJI GO jest wyraźnie pokazana na zdjęciu. Na otwartej przestrzeni odległość i wysokość powinny osiągnąć odpowiednio co najmniej 200 i 120 m
- Wyląduj dronem, wyłącz go, a następnie wyłącz pilota i zatrzymaj nagrywanie
Twoje kryteria DJI Care można uznać za kompletne.
Prześlij swój link wideo i dane osobowe na stronę DJI Care i czekaj na zatwierdzenie.
PRZYPOMNIENIE: NIE edytuj swojego filmu.
Po zatwierdzeniu DJI powiadomi Cię e-mailem.
Aby uzyskać więcej informacji i wysłać wideo do DJI, należy utworzyć konto na https://www.dji.com/pl, a następnie odwiedzić następujący link:
https://repair.dji.com/en/djicare/CustomerUpload